måndag 21 mars 2011

49

Jag är nöjd med allt i allmänhet idag förutom att jag går på högstadiet vilket brukar leda till att jag leker pensionär. Så jag läser världens bästa bok ( fast jag tycker alltid boken jag läser för tillfället är världens bästa), har på mig världens bästa myskläder aka världens största kostymbyxor och pälsmössa, lyssnar på världens intressantaste kulturprogram (k1, k2, kosmo, kino, nya vågen, klassikern, biblioteket) på p1, använder världens alldeles för många gånger i samma mening, planerar kafferep i min ensamhet, diskuterar stickning med min mor, vägrar top model ( fast det var final idag!!!!!!) byter sängkläder (älska), och somnar klockan exakt 22.00 (vilket är om 1 minut). Som pensionär skiter jag även i att raka benen, studera, ha vänner och ett rimligt socker intag. Allt är bara nice!! 


Finboken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar